Presse / 2006

Freitag, 24. November 2006

Mario looks for paradise – the best place for "man" to live

Traveling through the Emirates as a sheik – Mario Barth conquers the desert
Comedy meets cultural communications: from Friday, December 1 at 10:15 p.m., Mario Barth is on a mission for RTL to find the best place in the world for men to live. His first destination: the United Arab Emirates.

mehr
Montag, 20. November 2006

Stefan Raab ist nicht zu schlagen - Jeder Dritte der 14- bis 49-Jährigen sieht Sieg des Entertainers bei "Schlag den Raab"

29,5 Prozent MA in der werberelevanten Zielgruppe für Stefan Raabs Spielduell / Mit Tagesmarktsieg für ProSieben (17,6 Prozent MA) / Am 27. Januar 2007 spielt Stefan Raab nun um 1,5 Millionen Euro

mehr
Montag, 20. November 2006

Stefan Raab is unbeatable – one-third of all 14- to 49-year-olds watched the entertainer’s victory on "Schlag den Raab" (Beat Raab)

29.5 percent of the market share in the advertising-relevant target group for Stefan Raab’s game duel / with the day’s market victory for ProSieben (17.6 percent of the market share) / Stefan Raab now plays for € 1.5 million on January 27, 2007

mehr